طی مراسمی صبح امروز فتح اله تیموری معاون عملیات سازمان آتش نشانی بازنشسته شد و مهدی داوری به عنوان معاون عملیات جدید سازمان آتش نشانی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید شریف زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: بازنشستگی طبیعی ترین پایان عمر سازمانی هر کدام از کارکنان دولت است که در هر جایگاهی باشند به این مقطع می‌رسند. مهندس فتح اله تیموری در 33 سال گذشته در این سازمان فعالیت کرده و در تمامی حوادث شهر تهران حضور داشت که قطعاً تقدیر و سپاس از چنین فردی کار دشواری است.

وی ادامه داد: امیدواریم حضور چنین افرادی منشا خیر و برکت برای شهر تهران و شهروندان باشد. 


*من تا روزی که زنده هستم آتش نشانم

فتح اله تیموری در این مراسم عنوان کرد : من تا روزی که زنده هستم آتش نشانم از سن 22 سالگی وارد سازمان شدم و با 33 سال فعالیت سازمانی‌ام  قطعاً هیچگاه بازنشسته نمی شوم اما جبر اداری است و باید کار را به جوانان سپرد.


تیموری ادامه داد: 21سال شبانه روزی در سازمان آتش نشانی خدمت کردم و تمام موجودی و هستی خود وقف این سازمان شد و تلاش من هم اکنون نیز پایان نخواهد داشت و درصورتی که سازمان آتش نشانی احتیاج به همفکری و کمک بنده داشته باشد با کمال میل به این سازمان خدمت خواهم کرد.


تیموری در پایان یاد آور شد: شهر تهران بسیار نا ایمن است و مانند آتش زیر خاکستر می باشد بویژه بافتهای قدیمی و فرسوده که با توجه به اینکه سرعت ساخت و ساز عمودی و افقی در شهر تهران بسیار بالاست اما موارد ایمنی آنطور که باید و شاید رعایت نمی‌شود.
گفتنی است مهدی داوری ( مدیر منطقه 1) به عنوان معاون عملیات جدید سازمان آتش نشانی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، طبیعی ، مقطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار