لیگ برتر شطرنج کشور با حضور استاد بزرگ کشور در ساری برگزار می شود.

رئیس هیئت شطرنج ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان کشور امروز سه شنبه با حضور احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشور در ساری آغاز می شود.

مشمولی با اشاره به حضور 10 تیم در این دوره از مسابقات افزود:افتتاحیه سیزدهمین دوره این مسابقات بعد ازظهر سه شنبه بیست هشتم مرداد با حضور مسئولان فدراسیون و استانی در پلاژ وزارت کشور در ساری برگزار می شود.

وی درباره تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تصریح کرد: تیم های دامون ساخت شمال ساری، پتروشیمی شهید تندگویان، دنیای فلز رشت، تربیت قم، سرمایه گذاری شهر آتیه، مانتری شیراز، فرهنگ خراسان رضوی، راه و شهرسازی لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری تبریز به عنوان 10 تیم در این رقابت ها هستند.

رئیس هیئت شطرنج ساری با بیان اینکه این مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود،گفت:فدراسیون شطرنج در چهارمین سال متوالی است که میزبانی افتتاحیه لیگ برتر شطرنج کشور را ساری واگذار می کند.

مشمولی با اشاره به همه چیز برای میزبانی شایسته این مسابقات مهیا است، افزود: تیم شطرنج دامون ساخت شمال ساری با ترکیبی از با بازیکنان جوان و بومی در این مسابقات شرکت می کند./ب

برچسب ها: ساری ، شطرنج ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.