پس از انتقاد از ولخرجی‌های گردشگران عربستانی در کشورهای اروپایی و خودروهای فاخر آنان، برخی از پایگاه‌های اجتماعی، تصاویر گردشگران عربستان و سایر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در انگلستان و اتریش را نشان دادند که لباسشان متناسب با مکانهایی که از آن بازدید می‌کنند، نیست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پس از انتقاد از ولخرجی‌های گردشگران عربستانی در کشورهای اروپایی و خودروهای فاخر آنان، برخی از پایگاه‌های اجتماعی، تصاویر گردشگران عربستان و سایر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در انگلستان و اتریش را نشان دادند که لباسشان متناسب با مکانهایی که از آن بازدید می‌کنند، نیست.

 در یک تصویر فردی مسن در منطقه‌ای برفی با لباس خواب مشاهده می‌شود. همچنین مطبوعات غربی تصاویر گردشگران عرب حوزه خلیج فارس را سوار بر خودروهای فاخرشان نشان دادند که دارای پلاک عربستان، کویت و امارات است.

بنابراین گزارش در دو شهر اتریش قبل از آغاز تعطیلات تابستانی از گردشگران عرب خواسته شد در اتاق هتل غذا نخورند و زنانشان از نقاب استفاده نکنند. آمار دقیقی از تعداد گردشگران سعودی که برای گذراندن تعطیلات تابستان به اتریش و انگلستان سفر می‌کنند، وجود ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار