چند روز قبل خبری پیرامون ارائه یک اسمارت فون مجهز به فرم فلزی از سوی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد، هم اکنون این کمپانی از این محصول رونمایی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، گلکسی آلفا اولین محصول سامسونگ مجهز به فرم فلزی می‌باشد که باریکترین گلکسی ساخته شده نیز توسط این کمپانی به حساب می آید، سامسونگ مراسم رونمایی از این محصول را در روسیه برگزار کرده است و این کشور اولین بازاری که گلکسی آلفا در آن عرضه خواهد شد، البته کاربران می توانند هم اکنون این اسمارت فون را پیش خرید کنند.




سامسونگ فرم دور گلکسی آلفا را از جنس فلز و بدنه ی پشتی آن را از همان چرم مصنوعی به کار رفته در گلکسی S5 ساخته است، همچنین در بخش سخت افزاری نیز به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن HD مجهز شده است و در طراحی آن از همان زبان طراحی گلکسی S5 استفاده شده است. البته این محصول ضد آب نیست اما به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده است.

ویژگی بارز دیگر این اسمارت فون سرعت بی نظیر پردازنده ی 8 هسته ای اگزینوس 5 اکتا نصب شده برروی آن است، به طوری که در نتایج به عمل آمده در پنچ مارک های مختلف، گلکسی آلفا را بالاتر از گلکسی S5 و اچ تی سی One M8 قرار می دهد، در کنار این پردازنده 2 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی بدون پشتیبانی از از میکرو SD نیز قرار گرفته اند، همچنین گلکسی آلفا از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در بخش امکانات ارتباطی نیز، سامسونگ لیستی بلندبالا برای آلفا را تدارک دیده است، پشتیبانی از وای فای، بلوتوث نسخه ی 4 و 4G-Lte  با سرعتی دانلودی معادل 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلودی برابر 50 مگابیت بر ثانیه، سیستم عامل این محصول اندروید نسخه 4.4.4 کیت کت می باشد و قیمتی معادل 689 دلار برای آن تعیین شده است و از روز 21 شهریور ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار