تصاویرتان را متفاوت ویرایش کنید؛

نرم افزار حرفه‌ای فتوشاپ این بار برای ویندوزفون + لینک دانلود

شرکت Adobe نرم افزار معروف خود را با نام Photoshop Express برای ویندوزفون منتشر کرد. Adobe Photoshop Express نسخه کوچک شده و سریع السیر Adobe Photoshop می‌باشد که برای موبایل طراحی شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت Adobe نرم افزار معروف خود را با نام Photoshop Express برای ویندوزفون منتشر کرد. همه ما نرم افزار فتوشاپ و کارآیی‌های فوق العاده این نرم افزار معروف را می‌شناسیم. Adobe Photoshop Express نسخه کوچک شده و سریع السیر Adobe Photoshop می باشد که برای موبایل طراحی شده است. این برنامه به خوبی کد نویسی شده و هنگام کار هیچگونه لگ یا کرشی پیش نمی آید.

در نرم افزار adobe photoshp express می توان به تغییرات در بخش بزرگنمایی و کاهش چشمگیر در کاهش تصویر، ابزار مفید برای کاهش لرزش دوربین، افزایش کارایی در بخش نقاشی سه بعدی، کنترل رنگ ها، ویرایش تصاویر به صورت جادوئی و … اشاره کرد.

  

قابلیت های برنامه:
- قابلیت های پایه: بریدن ، چرخش تصویر ، حذف قرمزی چشم تصاویر و…
- اتوفیکس: با یک ضربه می توانید نور و یا سایه ها و یا دید عکس را به صورت خودکار تنظیم کنید.
- رنگ ها: کنتراست، قابلیت تنظیم به صورت دستی و...
- بین بیش از 20 مدل مختلف افکت تصویری می توانید هر کدام را براحتی انتخاب کنید.
- قابلیت به اشتراک گذاری راحت تصاویر در شبکه های اجتماعی.

  

حجم این برنامه کاربردی 36 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "Adobe Photoshop Express" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.

قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1

گزارش از 
حسین جاهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار