برای ویندوزفون؛

برترین برنامه صفحه نمایش قفل + لینک دانلود

آیا می خواهید صفحه نمایش قفل شما متفاوت باشد؟ برنامه Live Lock Screen BETA دارای امکانات منحصر به فردی است که احساس لذت بخش کار با ویندوز فون از ابتدای شروع به کار با گوشی را تجربه خواهید کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیا می خواهید صفحه نمایش قفل شما متفاوت باشد؟ برنامه Live Lock Screen BETA دارای امکانات منحصر به فردی است که احساس لذت بخش کار با ویندوز فون از ابتدای شروع به کار با گوشی را تجربه خواهید کرد. این برنامه صفحه نمایش قفل زنده دارای 6 طرح بندی زیباست که انمیشن بسیار زیبای برای باز گردن قفل گوشی دارد.

در این نرم افزار می توانید یکی از ۶ طرح را به همراه یک یا چند عکس به عنوان تصویر لاک اسکرین انتخاب کنید و صفحه قفل تان را تغییر دهید. همچنین شما می توانید از بخش تنظیمات تصاویر لاک اسکرین را مشخص کنید و بازه زمانی تغییر تصاویر را تعیین کنید.

نکته ای که باید در مورد این برنامه توجه داشته باشید این است که این برنامه فقط بر روی ویندوز فون 8.1 قابل اجرا است. اگر شما هنوز از ویندوز فون 8 استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم حتما به نسخه آزمایشی ویندز فون 8.1 ارتقاء دهید، تا لذت کار با ویندوز فون را ده برابر افزایش دهید. با توجه به بروز رسانی جدید که چند روز قبل منتشر شد برخی از مشکلات این نسخه آزمایشی برطرف شد.

  

  

حجم این برنامه کاربردی 4 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود.
همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " Live Lock Screen BETA" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.



قابل اجرا در ویندوز فون  8.1


گزارش از 
حسین جاهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
بسمه تعالی
سلام پس برای اندروید چی دارین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا انصاری
۲۳:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
ب وبسایت منم سر بزنید لطفا
دانلود نرم افزار برای PC
www.911000.ir
آخرین اخبار