نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات با حضور در مسجد امیرالمومنین(ع) با شهروندان منطقه 20 دیدار کرد و به بررسی نیازها و خواسته های آنان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جمع شهروندان شهرری رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم را از اولویت های خود برشمرد و گفت: به منظور سهولت تردد شهروندان و بررسی بیشتر خواسته های مردمی، دفتری برای مراجعه شهروندان شهرری در خیابان فدائیان اسلام، ساختمان پردیس دایر کرده ایم تا مردم ولایت مدار این منطقه جنوبی برای بیان درخواست ها و نیازهای خود متحمل صرف هزینه و زمان نشوند.

لاله افتخاری بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به همراه فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون اجتماعی و فرهنگی و شهرداران نواحی شهرداری منطقه 20 و جمعی از روسای ادارات شهرری طی نشستی صمیمی در قالب جلسه پرسش و پاسخ به بررسی و رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردمی پرداخت.

مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان شهید بیات(24 متری) محله استخر محل دیدار چهره به چهره و مردمی این نماینده مجلس شورای اسلامی با شهروندان شهرری بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، مجلس ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.