چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 19 تا 21 مرداد در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ، محمد حسین کلاتهایی - معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی و مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران - ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه 1158 شرکت داخلی و خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
وی افزود: حضور همزمان شرکت ها و کشورهای خارجی و تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود.
 
به گفته او این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت و به همت اتاق تعاون ایران و با همکاری شرکت تعاونی نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
کلاتهایی تصریح کرد: با توجه به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه 1+5 و بحث امنیت اقتصادی که کاملا محسوس است، امسال کشور هایی از ترکیه، چین، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، اسپانیا، بلژیک، یونان، اوکراین، روسیه، هند و همچنین نمایندگانی از کشورهای سوئیس، کره جنوبی، امارات، فنلاند، استرالیا، امریکا، سوریه و مالزی حضور خواهند داشت.
 
کلاتهایی «صنعت ساختمان، تعاون، تاب آوری اقتصاد » را شعار نمایشگاه امسال اعلام کرد و گفت: توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور، کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.
 
به گفته وی در این نمایشگاه کالا هایی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزارها، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب و رزین و عایقها،آهن الات،مفتول و صنایع وابسته ،تونل،سد،راه،سیستم¬های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک و.... ارائه می‌شود.
 
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از نوزدهم لغایت بیست و یکم مرداد ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت 9 الی 16 پذیرای حضور علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار