وزارت خارجه سوریه اقدامات تروریستی علیه لبنان را محکوم نمود و بر ایستادن در کنار ارتش لبنان تأکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه امروز دوشنبه اقدامات تروریستی که گروه‌های مسلح زیر مجموعه داعش و جبهه النصره علیه ارتش لبنان انجام می‌دهند را محکوم و بر ایستادن در کنار ارتش لبنان در درگیری‌هایی که از سه روز پیش در شهر مرزی عرسال لبنان با سوریه صورت گرفته، تأکید کرد.

یک منبع مسؤول در وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: سوریه تجاوزات تروریستی برنامه ریزی شده توسط گروه‌های تروریستی و در رأس آن شاخه‌های القاعده که داعش و جبهه النصره نامیده می‌شوند وبا هدف بی‌ثبات کردن وبرهم زدن امنیت کشور لبنان صورت می‌پذیرد را محکوم می‌کند.

دراین بیانیه آمده‌است: آنچه که شهرعرسال لبنان و اطراف آن از تجاوزات و جنایات تروریستی برضد شهروندان و ایست بازرسی و مقر‌های ارتش لبنان شاهد آن است ، کمک و ایستادن در کنار ارتش لبنان را برای جنگ برضد تروریسم تکفیری لازم می‌کند.

همچنین سوریه تأکید می‌کند که در کنار ارتش لبنان و در همبستگی با آن در مقابل گروه‌های تروریستی می‌ایستد و اطمینان کامل دارد که کشور دوست و برادر لبنان در این جنگ پیروز خواهدشد و تمامی چیز‌هایی که برای بی ثباتی لبنان و نا امن کردن آن انجام شده را شکست خواهد داد.

در پایان این بیانیه آمده است؛ سوریه بارها هشدار داده است که تروریسم حمایت شده از خارج حد و مرزی نمی‌شناسد و در صورتی که در برابر آن ایستادگی نشود به منطقه و کشورهای اطراف نیز خواهد رسید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار