مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این که مجموع کل تردد ثبت شده در محورهای مجهز به سامانه تردد شمار از ششم مردادماه تا نهم مردادماه 41 میلیون و 790 هزار و 712 وسیله نقلیه بوده است، افزود: بیشترین تردد مربوط به سه‌شنبه هفتم مردادماه بود.

فتحی، مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مجموع کل تردد ثبت شده در محورهای مجهز به سامانه ترددشمار از ششم مردادماه تا نهم مردادماه 41 میلیون و 790 هزار و 712 وسیله نقلیه بوده است، افزود: بیشترین تردد مربوط به سه‌شنبه هفتم مردادماه بود.
 
وی در ادامه گفت: 11 میلیون و 453 هزار و 83 وسیله نقلیه در سه‌شنبه هفتم مردادماه تردد کرده‌اند که 11 درصد از آنها متعلق به وسایل نقلیه سنگین بوده‌ است.
 
فتحی در ادامه تصریح کرد: محورهای دارای بیشترین تردد بر اساس آمارهای سامانه طی 4 روز مربوط به آزادراه تهران- کرج با 407 هزار و 418 تردد و آزادراه کرج به تهران با 405 هزار و 299 تردد، رکورددار محورهای پرترافیک بوده است.
 
مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه افزود: محور قزوین - کرج 342 هزار و 168 تردد، کرج به قزوین با 335 هزار و 618 تردد و سه راهی هریز به تبریز با 209 هزار و 756 تردد از دیگر محورهای پرتردد وسایل نقلیه در این مسیر به شمار می‌رفتند.
 
فتحی در ادامه تصریح کرد: استان‌هایی که بیشترین حجم تردد را بر اساس ترددهای تجمعی کسب کرده‌اند، عبارتند از: مازندران، البرز، گیلان، تهران، آذربایجان شرقی و قم بوده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات ، جاده ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار