یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر شهرهای کشور از اقدامات پایتخت الگوبرداری می کنند، گفت: به دنبال توسعه بیشتر اجتماعی و فرهنگی پایتخت هستیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال توسعه بیشتر اجتماعی و فرهنگی پایتخت هستیم، افزود: با هدف هم افزایی بهینه از منابع انسانی، امکانات و منابع مالی از مدت ها قبل طی جلسات مختلفی در مجمع نمایندگان شهر تهران و شورای اسلامی شهر تهران و همچنین شهرداری تهران تصمیماتی در این باره اتخاذ شده است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به همین منظور کمیسیون مشترکی نیز تشکیل شده است، اظهار کرد: ارکان این کمیسیون را استانداری، شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر تهران و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل می دهند که کمیته های متعددی نیز در این باره تشکیل شده است. 

وی با تاکید بر اینکه این کارگروه با عنوان کمیته مشترک فرهنگی، آموزشی و اجتماعی فعالیت خواهد کرد، افزود: همان طور که از عنوان این کمیته مشخص است، اولویت ها با موضوعات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شهر تهران است.البته شهرداری تهران اقدامات و عملکردهایی را در دستور کار خود دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان تهران به عنوان بخشی از مجلس شورای اسلامی مصوبات فرهنگی و اجتماعی متعددی را مدنظر دارند، اظهار کرد: در واقع باید قانون گذاری و مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهر تهران و همچنین اقدامات عملی شهرداری تهران را در کنار یکدیگر قرار داده و با هم افزایی تاثیرات بیشتری از آن را در شهر تهران ببینم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهران کلان شهری در کشور است که بعضا شهرهای دیگر متاثر از فضا و رویدادهای شهر آن هستند، خاطر نشان کرد: بدین منظور جلسات مشترکی را برای رسیدن به موضوعات مشترک گذاشته ایم که در آن به فهم مشترک و انتخاب اولویت های فرهنگی برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، الگو ، اقدامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار