جامعه کاراته با صدور بیانیه ای در آستانه روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در پی جنایات رژیم اشغالگر قدس، جامعه کاراته در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص "غزه" اعلام و جامعه کاراته را به حضور گسترده در راهپایی روز سوم مرداد ماه دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

معصومیتی از دست رفته در میان ازدحام آتش و دود.... و حصارِ ناجوانمردی .

چشم های کور و گوش های کر در برابر شراره‌های ریخته بر هستی کودکانِ مبهوت.

زندگی... تجربه ی زیبای عطرِ خاک و رنگِ آسمان.... حقِ شادی‌های کودکانه .... آرامش و امنیت؛ کمترین خواسته ای که امروز در پس ابرِ سیاهِ سکوتی تلخ، ناشنیده و نادیده می‌شود.

امروز، روزی مردم در غزه چیزی جز خون و جنایت نیست..... امروز، هستیِ مردم غزه، مرگ و نیستی ست.... امروز، غزه فقط قطعه ای از زمین نیست... امروز، غزه تکرار صحنه ی غربت انسانیت در تاریخ است.

کودکان وحشت زده غزه نیازمند امنیت و آرامشند. مادران غزه نیازمند کمک همه دنیا اگر نه، دلگرم به دستگیری هم کیشان مسلمان خود هستند. مردم بی پناه غزه امروز نیازمند انسانیت هستند و بس.

چه دلچسب و غرورانگیز است وقتی میشنویم هنوز هستند در جای جای این جهان که قلبشان به زخم کین و جنایت دژخیم غاصب به درد می آید و حداقل با پیامی و کلامی به غزه میگویند که ما با تو همدردیم و در این میان انسانهایی متمایزt برآمده از بزرگترین پدیده ی اجتماع؛ ورزش.

اینکه ورزشکاران غیر مسلمان جهان درکنار مردم فلسطین غم گساری می کنند، نشان از سوسوی انسانیت در جامعه ی امروز بشریست.... و اینکه ورزشکاران مسلمان، اگر امکان گذر از جان خود را برای کمک به این مردم مظلوم ندارند و با مایه گذاشتن از مال خود فاصله ای فاحش از شعار میگیرند، تحقق کمال انسانیت است.

ایران اسلامی سالهای متمادی است که پرچمدار حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده و هست و امروز که جهان به پشتوانه ی ایمان و استمرار ما بر این حمایت به هوش آمده و دست استمداد این مردم مظلوم و غریب را به گرمی میفشارد، روز جمعه با عزمی پایدارتر و شوری مضاعف، گام بلند دیگری برای عزت و سرافرازی قدس عزیز برمیداریم و همچنان پیش قراول یاری به غزه خواهیم بود.

راهپیمایی روز جمعه سوم مرداد ماه از ساعت 10 صبح در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.


برچسب ها: کاراته ، قدس ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار