تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این فصل شروع و پایانی خوب در مسابقات لیگ برتر داشته است و از این رو در حال حاضر در جام چهار جانبه شهدا شرکت کرده و در بازی فینال این تورنمت در مقابل استقلال قرار می گیرد.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تراکتورسازی تیمی است که باید همیشه خوب و موفق عمل کند و هوادارانش را راضی نگه دارد وظیفه ما در این تیم محبوب بسیار موثر است و از همین رو این فصل را با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده آغاز خواهد کرد.

وی افزود: برای رسیدن به کسب آمادگی بیشتر در جام شهدا که با حضور تیمهای استقلال، پیکان و ملوان و تراکتورسازی در حال برگزاری شرکت کرده‌ایم و موفق شدیم با شکست دادن تیم پیکان در ضربات پنالتی به مرحله فینال رفته و قرار است فردا مقابل استقلال تهران بازی کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد جذب بازیکن عراقی برای تیمش گفت: این بازیکن را از از نظر فنی و فیزیکی مورد ارزیابی قرار دادیم و در حال انجام بررسی‌های نهایی هستیم تکلیف این بازیکن تا پایان هفته مشخص خواهد شد البته به جز این بازیکن شاید چند بازیکن دیگر را هم جذب کنیم شرایط باشگاه به ما اجازه خواهد داد که چگونه تصمیم‌گیری کنیم.

خطیبی گفت: مسابقات لیگ برتر بزودی آغاز خواهد شد و ما قصد داریم مانند سالهای گذشته با قدرت تمام و با انگیزه در مسابقات و از همانا هفته‌های نخست به عنوان یک تیم مدعی در مسابقات خود را معرفی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار