محرم ساز جدایی کوک کرد

دور از انتظارترین جدایی فصل رخ می‌دهد؟

شاید باشگاه طلایی اصفهان همانند سابق تنها یک نویدکیا در ترکیب خود داشته باشد و این بار رسول در سپاهان توپ بزند و محرم در تیم دیگری بازی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سال های سال است که نام محرم نویدکیا تبدیل به یکی از بخش های جدایی ناپذیر باشگاه فوتبال سپاهان شده است. او برای این باشگاه چیزی فراتر از یک هافبک و یک کاپیتان است. از همان نخستین روز بازی در ترکیب تیم اصلی سپاهان به خواسته حمید ندیمیان در سال 1379 تا کنون، محرم منهای دوره کوتاه حضور در بوخوم همواره در عضویت سپاهان بوده و بر خلاف خیل عظیم ستاره های هم نسل اش تمایلی به حضور در تیم های سرخابی پایتخت نداشته است. او در مواردی حتی رگه هایی از احساسات ناسیونالیستی به اصفهان را نیز به رخ کشیده و بدجوری برای تیم های تهرانی کری خوانده است. همه این موارد، اختلاف نظر این روزهای این بازیکن خلاق با باشگاه اصفهانی را عجیب جلوه می دهند.

سپاهانی ها در این فصل برادر کوچک تر محرم نویدکیا را از نفت تهران خریداری کردند تا دو برابر پس از نزدیک به یک دهه بار دیگر در یک تیم فوتبال بازی کنند. در روزهای اخیر اما شرایط به گونه ای پیش رفته است که شاید باشگاه طلایی اصفهان همانند سابق تنها یک نویدکیا در ترکیب خود داشته باشد و این بار رسول در سپاهان توپ بزند و محرم در تیم دیگری بازی کند. مدیران باشگاه سپاهان هنوز هم نتوانسته اند کاپیتان تیم را برای حضور در فصل آینده مجاب کنند.

تمایل نویدکیا به جدایی از سپاهان، شائبه های بسیار زیادی را در اطراف این بازیکن شکل داده است. ظاهرا او از رفتار باشگاه و به ویژه یکی از اعضای هیات مدیره به شدت دلخور است و به همین جهت تا به امروز حاضر به امضای قرارداد با سپاهان نشده است. البته در این بین فرضیه های عجیب دیگری نظیر مبلغ قرارداد برادر او و یا اختلاف با چند بازیکن تیم نیز مطرح شده اند که فرضیه های چندان قدرتمندی به نظر نمی رسند. این بازیکن در حالی با سپاهانی ها به اختلاف نظر برخورده که مدتی پیش گفته می شد علاوه بر بازی در کادر مدیریتی این باشگاه هم حضور خواهد داشت. او به همراه تیمش در اردوی ترکیه حاضر نشده و این موضوع نشان می دهد ماجرا کمی جدی تر از گمانه زنی هاست. این در حالی ست که مصدومیت این بازیکن پیش از این اردوی خارجی کاملا رفع شده بود و او می توانست به عنوان یکی از بزرگترهای تیم مثل همیشه حضوری فعال در برنامه های آماده سازی داشته باشد.

نویدکیا در فوتبال ایران رکوردهای زیادی را جابجا کرده است و به نظر می رسد حالا دارد در مسیر خلق یک رکورد تازه گام برمی دارد. اگر کدورت های این بازیکن و سپاهان تا دوشنبه شب رفع نشود و قرارداد جدید به امضا نرسد، او عنوان دور از انتظارترین جدایی فصل را از آن خود خواهد کرد. از همین حالا ساعت های سرنوشت ساز سپاهان برای تعیین وضعیت این ستاره آغاز شده است. آیا او فصل را در جایی به جز تیم همیشگی اش آغاز خواهد کرد؟
منبع: روزنامه خبر ورزشی

برچسب ها: نویدکیا ، سپاهان ، جدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار