امام جمعه اهر، روز جهانی قدس کشتار مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را نشان از خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مواجهه با مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه هماهنگی راهپیمایی ، گفت: روز قدس یادگار ارزشمند و ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از مردم فلسطین است و باید دراین روز با حضور پرشور و بی سابقه خود نفرت مسلمانان جهان را در محکومیت جنایات رژیم نامشروع اسرائیل در کشتار مردم تحت ستم فلسطین به جهانیان نشان دهیم.

وی، با بیان اینکه حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه غزه غیرانسانی و جنایت جنگی است گفت: امروز ملت فلسطین تنها به جرم دفاع از میهن خود و طلب حق قانونی خود مورد کشتار و سرکوب قرار می گیرد و سکوت معنادار مجامع جهانی به اصطلاح حقوق بشر نشان از توخالی بودن این گونه مجامع و چماقی برای سرکوب ملت ها است نه حمایت از آنها.

امام جمعه اهر گفت: امروز دشمن پس از شکست در عرصه های مختلف به اختلاف و تفرقه روی آورده و می خواهند با مطرح کردن شیعه و سنی اختلاف بین مسلمانان بیندازند و با حمایت و پشتیبانی از جریانهای تکفیری دامنه آتش تفرقه را دربین مسلمانان افزایش دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر، حضور در راهپیمایی روز قدس را نشانه حمایت و همراهی و همدردی با ملل مظلوم فلسطین و غزه عنوان کرد و افزود: امسال نیاز با شکوهتر از سالهای گذشته با همراهی و همدلی با مردم وفادار ایران اسلامی دراین راهپیمایی حضور خواهیم داشت و یکبار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهیم زد.
 انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.