نائب رئيس کميسيون اصل نودم مجلس با بيان اينکه از ظرفيت بورس بايد در جهت تحرک اقتصادی و جذب سرمايه استفاده کرد، گفت: پالايش قوانين در خروج از رکود اقتصادی موثر است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، داوود محمدي در تشريح جلسه کميسيون اصل نود مجلس گفت: اين جلسه با حضور رئيس سازمان بورس و برخي از مسئولان اين سازمان برگزار شد و درباره نقش مهم بورس در تحرک اقتصادي در جامعه و کاهش مشکلات اقتصادي و ارائه راهکارهايي دراين خصوص بحث و تبادل نظر شد.

نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: براي خروج از رکود اقتصادي پيشنهاد هايي از سوي اعضاي کميسيون مطرح شد، البته براي اجرايي شدن اين مهم به طور حتم بايد در جهت تقويت بازار سرمايه تلاش کرد و براي ايجاد اميد در اين حوزه گام برداشت؛ اما مسئولان سازمان بورس هم اشاره کردند که تلاش ها در اين زمينه شده است و مي توان با آيين نامه ها و قوانيني که بتواند در اين مسير کمک کننده باشد بسياري از مشکلات براي خروج از رکود اقتصادي را حل کرد.

نائب رئيس کميسيون اصل نود تصريح کرد : البته درکنار خلاء هاي قانوني، وجود برخي قوانين هم مي تواند مشکل ساز باشد و پالايش قوانين مي تواند در حل مشکلات بسيار موثر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار