رئیس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس ضمن درخواست همکاری قوای مقننه و مجریه گفت:در سایه همکاری،کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ؛ دومین ضیافت افطاری دولت یازدهم و مجلس نهم امشب – یکشنبه 22 تیر مصادف با 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) -  به میزبانی دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رابطه "محمدصالح جوکار "نماینده مردم یزد در مجلس در تشریح این نشست به باشگاه خبرنگاران گفت : نشست مشترک دولت و مجلس ساعت حدود 19 آغاز شد و در ابتدا "حجت الاسلام احمد سالک" رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد فرهنگ و موضوعات مرتبط با آن گزارش ارائه کرد .

وی افزود:سپس علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارش پرداخت و در مورد نظارت بر کتاب گفت : 21 نفر از نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تایید قرار گرفته اند تا در این عرصه فعال باشند.

نماینده یزد ادامه داد:رئیس کمیسیون صنایع و معادن سخنران بعدی این نشست بود که در مورد موانع و مشکلات صنایع و اقدامات لازم گزارش داد.

وی افزود : همچنین در این نشست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ضمن ارائه گزارش گفت تا به حال حتی یک ریال از بودجه عمرانی تخصیص داده نشده است.

جوکار ادامه داد : رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی سخنران بعدی بود که وی نیز در مورد ضرورت حمایت از تولید سخنرانی و به برخی شاخص ها اشاره کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز در مورد مشکلات آب و ضرورت حمایت از بخش کشاورزی صحبت کردند.

وی در ادامه تشریح نشست مشترک دولت و مجلس گفت:بعد از سخنرانی 5 رئیس کمیسیون،" مجید انصاری" معاون پارلمانی رئیس جمهور به نمایندگان خیر مقدم گفت

جوکار اظهار داشت:رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران بعدی این نشست بود که در مورد مشکلات نقدینگی استمهال وام های بانکی صنایع و کشاورزی و در مورد مسائل کلی سخنرانی کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد : در ادامه این نشست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری در مورد مقابله با منکر و ترویج معروف سخنرانی کردند.

وی افزو :رئیس جمهور معتقد بود منکر صرفاً مقابله در خیابان نیست؛ بلکه باید با منکرهایی که به ضرر جامعه است برخورد کنیم.

جوکار تصریح کرد : رئیس جمهور در این نشست خواستار همکاری دولت و مجلس شده و گفت در سایه همکاری کارها به خوبی پیش می رود.
نماینده یزد در پایان خاطرنشان کرد :پایان بخش این نشست اقامه نماز جماعت به امامت آقای حسینی و سپس ضیافت افطار بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: افطاری ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار