یک کارشناس سیات خارجی گفت: در میز مذاکره چیزی که روی میز است متن سند توافق نهایی است و 1+5 در آمریکا خلاصه نمی‌شود چرا که این یک مذاکره چندجانبه است و آمریکا تنها یکی از اعضا را تشکیل می‌دهد.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو  با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اوباما مبنی بر اینکه در طول مذاکرات با رژیم صهیونیستی رایزنی می‌کنیم، اظهار داشت: اظهارات اوباما در راستای جلب نظر صهیونیست‌ها قرار است بنابراین هر از چندگاهی مسئولین آمریکا به چنین اظهار نظراتی می‌پردازند.

وی ادامه داد: نکته‌ای که در این اظهارات باید به آن توجه کرد این است که آمریکا از موضع زیاده‌خواهی خود عقب‌نشینی کرد و شاهد تفاوت رفتاری آنها با چند ماه گذشته هستیم.
 
این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به گزینه‌های روی میز آمریکا تصریح کرد: ایالات متحده از ابتدای مذاکرات ایران با 1+5 این موضوع را مطرح کرده اما باید بداند که در این صورت همه گزینه‌های ایران هم روی میز قرار خواهد گرفت.
 
کنعانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: در میز مذاکره چیزی که روی میز است متن سند توافق نهایی است و 1+5 در آمریکا خلاصه نمی‌شود چرا که این یک مذاکره چندجانبه است و آمریکا تنها یکی از اعضا را تشکیل می‌دهد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار