کتابی با عنوان مجموعه عکس های کهریزک با هدف به نمایش گذاشتن فعالیت های تمامی بخش های این مرکز که توسط عکاسان کارآزموده وهنرمند کشورگردآوری شده به چاپ می رسد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این مجموعه کتاب توسط 20هنرمند عکاس گردآوری و توسط هیات داوران کتاب آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور هنرمندان نامی در هنر عکاسی تهیه شده است.

براساس این گزارش هیات داوران از میان 300 عکس ارائه شده 170 عکس را انتخاب کردند که مقرر شد در قالب کتاب به چاپ برسد.


براساس این گزارش، کتاب عکس آسایشگاه خیریه کهریزک از نگاه دوربین به منظور به نمایش گذاشتن فعالیت های تمامی بخش های این مجموعه است که می توان آن را یک اثر ماندگار دانست که بر بینندگان خود تاثیر گذار باشد و نگاه انسانها را به این مجموعه تغییر دهد.
 
این کتاب به دوزبان فارسی و انگلیسی است که شرح انسان هایی به نمایش گذاشته می شود که معلول و سالمند هستند، انسان هایی که میراثی جز کشیدن انتظار نگاه محبت آمیز ندارند.
 
در کتاب عکس آسایشگاه خیریه کهریزک قرار است هنرمندان هریک با دید خود هنرنمایی کنند و هریک مقایسه ای بین دید انسان ها با دوربین خود به وجود آورند.
 
هدف از تهیه کتاب مجموعه عکس های کهریزک شناساندن آسایشگاه کهریزک به مردم و معرفی آن به اقشار مختلف در داخل و خارج از کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عکس ، آسایشگاه ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار