شرکت آلمانی آدیداس پیش بینی کرد به کمک رقابت های جام جهانی برزیل برای به فروش دو میلیارد یورویی دست یابد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شرکت تولید کننده لوازم ورزشی آدیداس پیش بینی کرد امسال برای  به رقم هدفگذاری شده دو میلیارد یورویی خود دست یابد،زیرا جام جهانی برزیل تقاضا برای کفش،پیراهن و توپ را به شدت افزایش داده است.

هربرت هاینررئیس این شرکت گفت : " من می توانم تایید کنم که امسال برای اولین بار در تاریخ شرکتمان به فروش 2 میلیارد یورویی دست خواهیم یافت".

آدیداس که مدت طولانی است بر بازار ورزش سلطه دارد با شرکت نایک ، بزرگترین شرکت لوازم ورزشی جهان ،که تنها 20 سال است بازیگر جدی در رشته فوتبال شده، رقابت دارد.

 در حالی که نایک از سال 1970 تولید توپ رقابت های جام جهانی را بر عهده دارد و نا سال 2030 نیز آن را تمدید کرده -نایک برای اولین بار اسپانسر تعداد تیم های بیشتری است- 10 تیم از بین 32 تیم مرحله نهایی- از جمله برزیل میزبان.

این در حالی است که آدیداس اسپانسر 9 تیم – از جمله اسپانیای حذف شده- است.

آدیداس پیش بینی می کند بیش از 8 میلیون پیراهن 9 تیمی را که مورد حمایت خود دارد بفروشد- از جمله بیش از 2 میلیون پیراهن تیم ملی آلمان که بیش از نیم میلیون آن در خارج کشور فروخته شده است.

همچنین این شرکت پیش بینی می کند بیش از 14میلیون توپ رسمی مسابقات- موسوم به برازوکا- را بفروشد،یعنی یک میلیون بیشتر از توپ های تولیدی برای جام جهانی سال 2010 آفریقای جنوبی.

آدیداس علاوه بر آلمان اسپانسر تیم های کلمبیا،مکزیک، اسپانیا و آرژانتین نیز است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار