مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله دوم جام جهانی با نقشه تاکتیکی سرمربی تیم ملی مقابل حریفان دور از دسترس نیست.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: بازی کردن در تورنمنت مهم جام جهانی برای هر تیمی سخت است اما بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان قابلیت های خود را مقابل نیجریه به خوبی نشان دادند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تمام تیم ها در این مسابقات برای برد به میدان می روند، ابراز داشت: کسب یک امتیاز در مقابل نیجریه در بازی نخست جام جهانی بسیار برای ما ارزشمند بود.

پیوس در ادامه با بیان اینکه در این بازی می توانستیم حتی برنده بازی باشیم، اذعان داشت: در بازی مقابل نیجریه بازیکنان از نظر شرایط بدنی و تاکتیکی خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل از همدلی خوب و بالای بازیکنان در این بازی خبر داد و گفت: مدافعان و هافبک های چپ و راست ما در بازی مقابل نیجریه با ارسال توپ به جناحین خوب کار کردند و دوندگی خوبی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به کار فوق العاده مدافعان تیم ملی در برابر نیجریه افزود: تیم ملی مقابل نیجریه تدافعی بازی می کرد و در این زمینه موفق نیز بود اما در ضد حملات با اضافه شدن چند بازیکن می توانستیم بهتر کار کنیم.

پیوس در پایان ضمن تمجدید از عملکرد خوب تک تک بازیکنان مقابل نیجریه خاطرنشان کرد: دو بازی سخت مقابل مقابل آرژانتین و بوسنی و هرزگوین داریم که صعود تیم ملی به مرحله دوم با نقشه تاکتیکی سرمربی تیم ملی مقابل حریفان دور از دسترس نیست./س


برچسب ها: تیم ملی ، صعود ، مرحله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.