اخبار مربوط به ساعت های هوشمند شرکت های مختلف که ،گفته می‌شود محصول انقلابی بعدی جهان تکنولوژی خواهد بود چند وقتی است با سرو صدای زیاد خبر ساز شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اخبار مربوط به ساعت های هوشمند شرکت های مختلف که، گفته می شود محصول انقلابی بعدی جهان تکنولوژی خواهد بود چند وقتی است با سرو صدای زیاد خبر ساز شده است. هر دستگاه پوشیدنی که از سوی غول های جهان تکنولوژی عرضه می شوند، رقابت را بر یکدیگر تنگ می کنند.


حالا این بار باز هم نوبت به اپل رسیده که با عرضه ساعت هوشمند خود، یعنی تقریبا بعد از معرفی آیفون 6 حسابی نبض بازار را در دست بگیرد. طبق خبرهای منتشر شده ساعت هوشمند متفاوت اپل (آی واچ) قرا است در در سه ماهه چهارم سال 2014 روانه بازار شود. کار اصلی این ساعت کمک به حفظ سلامت کاربران است و لذا از امکاناتی برای سنجش دائم ضربان قلب، جمع آوری اطلاعات در مورد شاخص های سلامت افراد، سنجش میزان کالری دریافتی و مصرفی افراد و ... برخوردار خواهد بود. 
نا گفته نماند اپل در این زمینه رقبای سر سختی هم دارد که باید از پس آنها برآید، ما هم منتظر می مانیم تا این غول بزرگ فناوری با ارائه محصولات جدید خود باز هم در جدیدی از تکنولوژی را برایمان باز کند.

گزارش از پریسا کابلی
برچسب ها: ساعت هوشمند ، اپل ، i watch ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار