مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی شیراز آماده جذب سرمایه گذاران است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ عبدالناصر اسکندری با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی شیراز فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران است افزود: فضای بسیار مناسبی در اختیار نمایشگاه بین المللی شیراز است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی ادامه داد: طی چند سال گذشته نمایشگاه بین المللی شیراز جایگاه مناسبی را در کشور به خود اختصاص داده و مورد استقبال بخش های مختلف قرار گرفته است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شیراز با اشاره به اینکه طرح های سرمایه گذاری مختلفی برای این نمایشگاه مد نظر قرار دارد گفت: بسته های سرمایه گذاری برای نمایشگاه بین المللی شیراز آماده است به همین دلیل حضور سرمایه گذار در این مجموعه به طور حتم می تواند یک حرکت برد برد برای هر دو طرف باشد.

اسکندری افزود: آنچه که برای ما مورد اهمیت است افزایش توان نمایشگاهی این مجموعه است زیرا فضای بسیار مناسب در اختیار قرار دارد و باید روند توسعه ای نمایشگاه را در پیش بگیریم.

وی بیان کرد: استقبال مردم استان فارس نیز به عنوان بازدید کننده به مراتب بیشتر از قبل شده و امروز شاهد هستیم که حتی در نمایشگاه های تخصصی مبادلات مالی مناسبی انجام می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شیراز گفت: طی چند ماه گذشته نمایشگاه تخصصی کشاورزی و خودرو مورد استقبال فراوان قرار گرفت و غرفه داران نیز از این وضعیت اعلام رضایت کردند.

اسکندری ادامه داد: زیر ساخت های این مجموعه برای توسعه و پیشرفت فراهم است و به همین دلیل سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی شیراز می تواند برای همگان و استان فارس موثر باشد.

انتهای پیام/س


برچسب ها: آمادگی ، نمایشگاه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.