بخشدار رودهن بابیان اینکه وحدت و مدیریت جهادی دو شرط تداوم پیشرفت کشور است گفت: مدیریت جهادی یعنی مدیریتی که بتوانیم از همه توان ، فرصت ها و امکانات به بهترین نحو بهره بگیریم.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: سال 93 بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ،عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است و کلمه اقتصاد نیز همچون سال های گذشته درشعار امسال نیز به چشم می خورد که نشان از آن دارد که مسئولان باید در مساله اقتصاد و همچنین از بین بردن تحریم های غرب تلاش ویژه و مستمر داشته باشند.

بخشدار رودهن گفت: غرب سعی دارد تا با تحریم های گسترده علیه کشور اقتصاد ما را فلج کند و به نابودی بکشاند ولی نه تنها تا کنون نتوانسته به این امر دست یابد بلکه تحریم ها برای کشور به فرصتی برای پیشرفت در تمامی زمینه ها تبدیل شد.

وی درباره فرهنگ گفت: فرهنگ از اصلی ترین دغده های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در همه دولت های پس از جنگ آن طور که باید به آن توجه نشد و اصلاح آن تنها از عهده دولت بر نمی آید.

طاهر خانی نقش رسانه ها و مردم را در اصلاح فرهنگ مهم خواند و گفت: فرهنگ سازی را باید از نسل جوان آغاز کنیم که در این راستارسانه ها می توانند این کارمهم را به خوبی بر عهده بگیرند و ذهن و فکر جوانان ما را که امروزه بیشتر با ماهواره مشغول شده به سوی فرهنگ ناب ایرانی اسلامی سوق دهند.

بخشدار رودهن در ادامه در خصوص کمک مردم به دولت گفت: قطعا دولت نمی تواند مشکلات عرصه های مختلف را به خوبی حل کند و تنها را حل آن مشارکت مردم در این مساله است که دولت می تواند در این زمینه تسهیلات و حمایت های لازم را از مردم داشته باشد.

وی  گفت: همه باید در مسیر تدبیر،اعتدال و امید به اهداف مد نظر دست یابیم./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.