سومین دوره مدرسه ربات‌های انسان نما از امروز سه‌شنبه 20 خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و تا روز شنبه 24 خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: سروش صادق نژاد، دبیر کمیته فنی و مسئول برگزاری مدرسه رباتیک ایران با اشاره به برگزاری سالانه مدرسه رباتیک، افزود: این مدرسه همه ساله با همکاری فدراسیون جهانی ربوکاپ در یکی از کشورهای دنیا برگزار می‌شود. 
 
مجری برگزاری مدرسه رباتیک ایران با بیان اینکه این مدرسه در دو دوره قبل در کشورهای کانادا و آلمان برگزار شده است، اظهار داشت: با توجه به ارتباطات دانشگاه صنعتی امیرکبیر با فدراسیون جهانی ربوکاپ سومین دوره این مسابقات در این دانشگاه برگزار می‌شود. 
 
وی به بیان جزئیات نحوه برگزاری این مدرسه پرداخت و یادآور شد: این مدرسه دارای بخش‌های تئوری و عملی است. در بخش تئوری از اساتید بنام و مطرح بین‌المللی و داخلی برای ارائه مطالب دعوت شده است. 
 
عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون جهانی رباتیک در لیگ ربات‌های انسان نما، با اشاره به بخش عملی مدرسه رباتیک ایران خاطر نشان کرد: در بخش عملی نیز سعی خواهد شد تا مطالبی که در بخش تئوری ارائه شده است به صورت عملی به حاضرین در برنامه ارائه خواهد شد. 
 
وی بخش‌های الکترونیکی، بینایی و ساخت نرم افزاری را از موضوعات مطرح در بخش عملی این مدرسه ذکر کرد. 
 
صادق نژاد، برگزاری این مدرسه را با همکاری دانشگاه منیتوبا کانادا، فدراسیون جهانی ربوکاپ و دانشگاه صنعتی امیرکبیر ذکر کرد و ادامه داد: در این دوره موضوعات مرتبط با ربات‌های انسان نما چون کنترل حرکتی، پردازش تصویر، سیستم‌های عامل، موضوعات مکانیکی و الکترونیکی ربات‌های انسان نما و نرم افزارهای ربات‌ها ارائه خواهد شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار