نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری سانا، "حسان النوری" نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای خود را در مرکز انتخاباتی هتل الشرایتون به صندوق انداخت.  

وی پس از انداختن رای خود به صندوق در سخنانی گفت: هر کسی که حضور در انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کند، پشیمان شده و تصمیم برای تحریم آن اقدامی اشتباه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه با اشاره به اینکه ما در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به موفقیت دست یافتیم گفت: دشمن دو نامزد انتخاباتی دیگر نیستم و هیچ هماهنگی بین من و مخالفان خارج نشین وجود ندارد.

وی اقزود : سوريه با اراده مردم و ارتش بزرگ خود بر تروريسم پيروز شده است. 

من به عنوان نامزد رياست جمهوري سوريه به خود رأي دادم و اعتراف مي کنم اگر پايداري اين ملت بزرگ و اين ارتش قهرمان نبود چنين روزي شکل نمي گرفت تا رئيس جمهور کشور را با اراده ملت و قدرت ملت انتخاب کنيم.

حسان گفت بشار اسد محبوبيت زيادي دارد اما او رقباي قوي نيز دارد.

حسان گفت من به سوری‌ها قول می دهم اگر رئیس جمهور شوم طرح آشتی ملی را ادامه دهم و گفتگوها بین سوری‌ها و جنگ با تروریسم نیز ادامه خواهد داشت تا به صلح و امنیت در این کشور برسیم و اصلاح اقتصادی اداری و اجتماعی حقیقی را آغاز خواهیم کرد.

حسان گفت من اکنون رئیس جمهور نیستم اما شهروند صالحی هستم که همه تلاش خود را به نه نفع کشور به کار گرفته ام و اکنون در سیاست سوریه تأثیر گذارم. خوشبین هستم که همگی نقش ملی برای کشور ایفا کنیم تا پیروزی کامل به خواست خدا حاصل شود.

حسان گفت تا این لحظه انتخابات به صورت دموکراتیک در حال برگزاری است و  خوشبین هستیم که موفقیت زیادی خواهیم داشت. موج بشری که از بامداد شاهدش بودیم فکرش را نمی کردم . پیش بینی می کنم این موج بشری تا شب ادامه یابد و حتی امکان دارد یک روز دیگر تمدید شود. من از نیروهای امنیتی و ارتش و پلیس قدردانی می کنم.

حسان درباره کسانی که انتخابات را تحریم کرده اند گفت پشیمان خواهند شد من از بسیاری از مخالفان داخلی که وطن پرست هستند حمایت می کنم اما تصمیم آنان برای تحریم انتخابات یک تصمیم اشتباه است من معتقدم پشیمان خواهند بود.

حسان گفت"فرانسوا اولاند" (رئیس جمهور فرانسه) که نوک پیکان جنگ و تحریم انتخابات است و محبوبیتش از یازده درصد فراتر نمی رود پیش بینی می شود که خود به خود محاکمه خواهد شد او در حق فرانسه و دموکراسی و حقوق بشر مرتکب  اشتباه شد .برای من اهمیتی ندارد که چه کسی تحریم کرده است انتخابات با موفقیت در حال برگزاری است این استقبال گسترده مردمی را ببینید ملت تصمیم گرفته است. پیروز انتخابات هرکسی باشد اهمیتی ندارد بسیاری از رسانه ها درباره شانس پیروزی من می پرسند می گویم ما پیروز شده ایم این پیروزی برای کشور است. 

حسان گفت من نماینده مخالفان ملی گرا و وطن پرست هستم. این کشور به همه مردم نیاز دارد. کلمه مخالف به معنای ویرانگر نیست مخالف یعنی کسی که از اشتباهات انتقاد می کند و خواستار اصلاح اشتباهات است. من با صدو بیست رسانه مصاحبه کرده ام هیچ کسی مانند من از سیاستهای اقتصادی و اداری انتقاد نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار