مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد: مهلت ثبت نام برای حضور در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا 17 خرداد ماه است.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسین واعظیان با اشاره آغاز ثبت نام در بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: موسسات و فعالان این عرصه می توانند برای حضور در  بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا 17 خردادماه جهت ثبت‌نام به سایت نمایشگاه قرآن http://quranexpo.com مراجعه نمایند.
 
وی در ادامه افزود: بخش رسانه‌های دیجیتال با هدف معرفی نرم‌افزارهای رسانه‌ای حوزه قرآن و عترت، برنامه‌های کاربردی رسانه‌های هوشمند و همراه ، معرفی بازی، سرگرمی و نرم‌افزارهای کودک و نوجوان، پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت، معرفی نرم‌افزار و پایگاه‌های مرتبط با بیداری اسلامی و نیز معرفی نرم‌افزارها و پایگاه‌های مرتبط با سبک زندگی قرآنی، حضوری پررنگ در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، خواهد داشت.
 
مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برای رده های سنی مختلف را از دیگر برنامه های بخش رسانه های دیجیتال برشمرد و گفت: در این بخش موضوعاتی از جمله آسیب شناسی رسانه های دیجیتال در زمینه فرهنگ قرآنی، فرهنگ سازی، ایجاد دغدغه فعالیت قرآنی در فضای مجازی، لزوم فعالیت مذهبیون در فضای مجازی و ... مورد بررسی قرار می گیرد.
 
گفتنی است، انتقال مفاهیم قرآنی از طریق ابزارهای دیجیتال، آموزش مفاهیم قرآنی برای کودکان، برگزاری کارگاه طراحی پوستر، برگزاری مسابقات، رونمایی از آثار فاخر قرآنی و ... از جمله برنامه های جانبی بخش رسانه های دیجیتال در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.
 
یادآور می‌شود، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن طی روزهای دوم تا بیست و دوم تیرماه مصادف با 25 شعبان تا 15 رمضان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.