فراخوان مسابقه انتخاب شعار نمایشگاه بین‌المللی قرآن

شعار اصلی بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مسابقه گذاشته شد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید صابرفرزام، مسئول کمیته روابط عمومی و ارتباطات بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، با اعلام این خبر گفت: برای انتخاب شعاری در شأن بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، اقدام به فراخوان عمومی برای تعیین شعار نمایشگاه قرآن کریم شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند شعار مورد نظر خود را به قسمت «ارتباط با ما» پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی قرآن به نشانی quranexpo.com ارسال کنند. به افرادی که بهترین شعارها را پیشنهاد دهند، جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد و شعار برتر به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه قرآن انتخاب می‌شود.

مسئول کمیته روابط عمومی و ارتباطات بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تصریح کرد: مهلت ارسال آثار از روز یکشنبه، چهارم خردادماه به مدت یک هفته در نظر گرفته شده است.

صابرفرزام در پایان ویژگی‌هایی شعار انتخابی را بیان کرد و افزود: جذابیت و ارتباط خاص آن با محتوای نمایشگاه قرآن و نیز ارتباط معنایی با شعار سال 1393 «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از جمله ویژگی‌هایی است که شعار بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن باید از آن برخوردار باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، نمایشگاه ، اهدا ، کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.