فرمانده گروهک "شهداء بوسلیم" لیبی شب گذشته ترور شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم ، شب گذشته فرمانده گروهک موسوم به گردان شهداء بوسلیم به نام "محمدبوبلال" در اثر انفجار خودرو وی که بوسیله بمب چسبنده به خودرو وی در یکی از خیابانهای شهر "درنه" در شرق لیبی منفجر شد، کشته شد و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع امنیتی گفته است : افراد مسلح ناشناس ، محمد بوبلال فرمانده گردان شداء بوسلیم را در شهر درنه لیبی شب گذشته هدف قرار دادند و با چسباندن بمبی به خودروی وی ، باعث انفجار خودروی وی و کشته شدن وی شدند.

منابع خبری شهر درنه در گفتگو با راشاتودی گفته اند: احتمال می‌رود این ترور نتیجه اختلافات میان گروه های اسلامگرای تندرو که با یکدیگر رقیب هستند، بوده است؛ چرا که دشمنی‌ها و اختلافات قدیمی میان بوبلال که گفته می‌شد از افراد اسلامگرای میانه‌رو و دو گروه "انصار الشریعه" و "شورای جوانان " که از گروه‌های تندرو هستند وجود داشت که پس از وقائع اخیری که شهر بنغازی شاهد آن بود ، این اختلافات بیشتر شد.

از سوی دیگر صبح روز گذشته باردیگر هواپیماهای زیر نظر خلیفه حفتر فرمانده سابق نیروهای زمینی لیبی ، پایگاه‌هایی را که به گفته آنان زیر نظر گروه های تندرو در منطقه الهواری در شهر بنغازی هست را بمباران کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار