مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی پزشکی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: زمان پرتاب "ماهواره آت ست" منوط به تعیین ماهواره بر / اعلام آخرین وضعیت ماهواره ناهید و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی - پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

زمان پرتاب "ماهواره آت ست" منوط به تعیین ماهواره بر / اعلام آخرین وضعیت ماهواره ناهید

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/7/2294645_374.jpg

 زمان پرتاب ماهواره آت ست منوط به تعیین ماهواره بر است و ساخت 5 زیر سیستم ماهواره ناهید به این دانشگاه واگذار شده است که به تایید سازمان فضایی رسیده است.


اجاره دهی داروخانه‌ها، بی‌اعتقادی به سلامت محوری است

 اجاره دادن داروخانه‌ها با ایجاد بخش‌های مراقبت‌های دارویی در بیمارستان‌ها و نیز اجرای طرح تحول سلامت تضادی جدی دارد.


آغاز ثبت نام در دوره فراگیر کار‌شناسی ارشد ۹۳

ثبت نام در دوره فراگیر کار‌شناسی ارشد ۹۳ از ۱۳ خرداد ماه آغاز می‌شود.


بیمه‌ها برای "سلامت دهان و دندان" کاری نکرده‌اند

هاشمی با بیان اینکه وضعیت سلامت دهان و دندان افراد جامعه اسفناک است، گفت: بیمه‌ها برای سلامت دهان و دندان کاری انجام نداده اند.


مقايسه برترين تلفن‌هاي همراه هوشمند دنيا + عكس

 ال جي G3 ، اكسپريا Z2 و Galaxy S5 سه تلفن همراه پرطرفدار و جديد دنيا هستند كه مي‌توانيد در ادامه ويژگي‌هاي آن ها را باهم مقايسه كنيد.


سالانه معادل کل بودجه بهداشت و سلامت کشور خرج مصرف "سیگار" می‌شود

در حال حاضر مصوبات و قوانین موجود مرتبط با کنترل دخانیات از ضمانت اجرایی لازم برخوردار نبوده بلکه در پاره‌ای از موارد، از عدم آگاهی مسئولان یا عدم اعتقاد آن‌ها به اجرای آن نشأت می‌گیرد.


ضرورت توجه جدی به موضوع اخلاق و معنویت در همه ابعاد نظام سلامت

 وزیر بهداشت گفت: در شرایطی که طرح تحول نظام سلامت در حال اجراست، دستیابی حقیقی مردم به خدمات سلامت منوط به آمیختگی همه خدمات سلامت توسط متخصصان اعم از پزشکان، پرستاران و تیم سلامت به گوهر اخلاق حرفه‌ای است.


آزمون سراسري کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامي فردا برگزار خواهد شد

 آزمون سراسري کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامي روز پنجشنبه مورخ 93/3/8 ، جمعه مورخ 93/3/9 و شنبه مورخ 93/3/10 در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.


​خوابگاه جدید متاهلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

 ساخت 100 واحد خوابگاه متاهلی جدید دانشگاه طی یک سال آینده خوابگاه جدید متاهلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر همزمان با سالروز بعثت پیامبر و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تشویق جوانان به امر ازدواج افتتاح شد.


مشاهده پیش نمایش فایل‌های ویدیویی بدون دانلود کامل

 در صورتیکه تا به حال فایل‌های ویدیویی مثل سریال و یا فیلم را از اینترنت دانلود کرده باشید، می‌دانید که این نوع فایل‌ها را اغلب به صورت تکه تکه شده و چند فایل فشرده بر روی اینترنت قرار می‌دهند و تنها بعد از اتمام دانلود همه آنها و ادغامشان باهم، امکان مشاهده فیلم وجود داشت.


دانشگاه‌ها باید مانع رخنه‌های فرهنگی شوند

 معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در اجلاس معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها باید منجر به مانع رخنه‌های فرهنگی شوند.


۹۲ درصد "خدمات دندانپزشکی" را مردم پرداخت می‌کنند

 زالی گفت: در سالهای اخیر پرداخت از جیب مردم در بخش دندانپزشکی بالا‌تر از ۹۲ درصد بوده که این موضوع وابسته به تجهیزات و مواد مصرفی و تکانهای ارزی بوده است.


​ پیشتازی ایران در حوزه مدیریت پروژه فضایی

دبیر کل سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه با اشاره به دستاوردهای فضایی ایران گفت: در آینده ایران یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه مدیریت پروژه‌های فضایی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار