استیون جرارد کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان بعد از اتمام جام جهانی در مورد آینده بازی خود تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس اشاره کرده است که امکان دارد بعد از جام جهانی برزیل از بازهای ملی خداحافظی کند.

جرارد که رهبری تیم روی هاجسون را در جام جهانی برزیل بر عهده دارد، امیدوار است که تیم کشورش فراتر از پیش بینی‌ها عمل کرده و به اولین قهرمانی بعد از سال 1966 برسد، اما هافبک لیورپول که به زودی 34 ساله می شود احتمال می‌دهد که این آخرین جام جهانی دوران بازی وی باشد.

با راهیابی لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا درسال آینده انتظارات از جرارد هم بیشتر خواهد بود و کاپیتان لیورپول ممکن است برای تمرکز بهتر روی موفقیت باشگاهی، با فوتبال ملی خداحافظی کند.

جرارد می‌گوید: نگران نباشید، به محض تمام شدن مسابقات جام جهانی با سرمربی تیم  جلسه‌ای می‌گذارم و بلافاصله تصمیم نهایی را می‌گیرم. صادقانه می‌گویم که تا به حال هیچ تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام چون شانسی برای صحبت با سرمربی تیم در این موردنداشته‌ام.

هافبک انگلیس ادامه می‌دهد: برای این تصمیم با براندن راجرز( سرمربی لیورپول ) روی هاجسون و چند نفر دیگر که به نظراتشان احترام می  گذارم مانند هم تیمی‌هایم در این مورد صحبت می کنم تا بعداز مشورت و درزمان مناسب تصمیم نهایی را بگیرم.

ضمن اینکه تصمیم من به شرایط جام جهانی، عملکردم و عملکرد جام جهانی بستگی دارد. ضمن اینکه باید بدانم که آیا بعد از جام جهانی به حضورم علاقه‌ای دارند؟ در غیر این صورت علاقه‌ای به ماندن نخواهم داشت. امیدوارم به قدری خوب بازی کنم که همچنان خواهان حضورم باشند ودر آن شرایط تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
مگر اطمینان دارد تا آن موقع زنده می ماند
آخرین اخبار