رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به این که تعدادی قابل توجهی از بیگانگان در آن‌جا به صورت غیرقانونی زندگی می‌کنند باید حتما در این زمینه تصمیمات لازم گرفته شود.

علاالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به نشست مشترک اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با شورای تامین استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در این نشست مسئله حاشیه‌نشینی مشهد و مواد مخدر این استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هم چنین بازدید میدانی از این مناطق انجام دادیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تصمیمات عملی در این زمینه اتخاذ شود، به همین دلیل قرار شد بعد از تعطیلات مجلس جلسه‌ای را در این کمیسیون برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مشکل حاشیه‌نشینی مشهد در جلسه مشترک شورای تامین استان خراسان رضوی و کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد.

نماینده بروجرد درباره مسئله حاشیه‌نشینی گفت: حاشیه‌نشینی مربوط به افرادی است که بدون مجوز در اطراف شهر مشهد بدون این که شهرداری به آن‌ها مجوز داده باشد ساخت و ساز انجام می‌دهند که این موضوع منجر به تشکیل کانون‌های ناهنجاری اجتماعی می‌شود و هم خلاف قانون عمل می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که تعدادی قابل توجهی از بیگانگان در آن‌جا به صورت غیرقانونی زندگی می‌کنند باید حتما در این زمینه تصمیمات لازم گرفته شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: مشکلات حاشیه‌نشینی مشهد باید حل شود.

این در حالی است که علاء‌الدین بروجردی روز دوشنبه - 5 خردادماه - در گفتگو با باشگاه خبرنگارن، از تشکیل جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با شورای تأمین استان خراسان رضوی خبر داد.
 
وی افزود: حدود 10 نفر از اعضای کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عازم مشهد هستند تا عصر امروز در جلسه تأمین امنیت استان خراسان رضوی شرکت کنند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه عصر امروز در مشهد برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شهر ، مشهد ، کمیسیون ، امنیت ، ملی ، شورا ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار