مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف با همکاری کانون کارآفرینی ایران اقدام به برگزاری رویداد جهانی «استارتاپ ویکند» در تهران و در دانشگاه صنعتی شریف می‌نماید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتي شريف، این برنامه سه روزه در تاریخ 4 تا 6  تیرماه در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور نخبگان رشته‌های کامپیوتر، برق و صنایع برگزار می‌گردد.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی است که در ۳ روز متوالی برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه‌ای چون؛ برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. شرکت کنندگان طی این رویداد با آخرین متدهای تجاری سازی اختراعات و نوآوری‌ها آشنا خواهند شد.

همچنین شرکت کنندگان در این رویداد ضمن آشنایی و ایجاد ارتباط با کارآفرینان با تجربه، در انتهای رویداد پروژه‌های خود را به سرمایه گذاران ارائه می‌نمایند.

این رویداد در سطح جهانی توسط شرکت‌های معتبری همچون گوگل، پارک تجاری مایکروسافت و آمازون مورد حمایت قرارگرفته است.

خاطرنشان می‌شود ثبت نام در این رویداد برای دانشجویان شریف با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود. علاقه‌مندان باید از طریق وب سایت http://tehran.startupweekend.ir و با کد تخفیف sharif93 ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار