رئیس دانشگاه صنعتی شریف خبر داد

رونمایی از سامانه ابر سلامت با هدف ارتقای سلامت خانواده‌های ایرانی

روستا آزاد گفت: دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مغز صنعت و فناوری کشور با همکاری وزارت بهداشت سامانه ابر سلامت را با هدف ارتقای سلامت خانواده‌های ایرانی راه‌اندازی می‌نماید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛‌ روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در حاشیه رونمایی از سامانه ابر سلامت گفت: دانشگاه صنعتی شریف در امر توسعه زیرساخت‌های فناوری تلاش نموده تا به عنوان همکاری توانمند در کنار نظام سلامت کشور به ایفای نقش بپردازد و هم اکنون موفق شده سامانه ملی ابر سلامت را  به عنوان مرکزی تاثیر گذار در ارتقای سلامت جامعه ایجاد کند. 

وی افزود: سامانه ابر سلامت با اهداف ارائه خدمات آموزشی و ارتقای سلامت در راستای افزایش سطح دانش و آگاهی مردم در حوزه بهداشت و سلامت با در اختیار داشتن مشاورانی کار آزموده اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره‌ی آنلاین کرده است. 

وی ادامه داد: ایجاد ظرفیت‌هایی مانند مشاوره تشکیل پرونده الکترونیک سلامت، اطلاع رسانی هوشمند، نرم افزارهای سلامت، آموزش الکترونیک و شبکه اجتماعی از خدماتی است که این سامانه به مردم ارائه می‌دهد. 

گفتنی است، این سامانه ملی حاصل همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. 

روستا آزاد گفت: ارتقای سواد سلامت مردم، ارتقای شاخص‌های عمومی سلامت با رویکرد خود مراقبتی استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین در راستای ارتقای سلامت جامعه از جمله اهداف سامانه ملی ابر سلامت است. 

روستا آزاد خاطرنشان کرد: ما یکپارچگی ارتقای سلامت، خلاقیت و فعالیت‌های خلاق را به عنوان ارزش سلامت قرار داده و با گسترش فناوری‌های ارتباطی و محتوی الکترونیک از ایمنی و سلامت جامعه حمایت می‌کنیم با این ارزش‌ها پاداش های محتاتی‌ را برای تمامی افراد مشترک با ابر سلامت به ارمغان می‌آوریم و رفاه و غنای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی کشور را از طریق مشارکت فردی و همکاری جمعی تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
لطف كنيد بفرماييد كه چطور ميشه از اين سامانه استفاده كرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد جوار
۱۵:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
این جوان ایرانی است که باتکیه برامیان حماسه سازمی شود.
دیروز باایثار درجبهه ها ،کمراستکبارراشکستند بطوریکه آمریکای ابرقدرت برای توقف فتوحات ایران دیوانه وارهواپیمای مسافر ی ایران را مورد هدف قرارداد.
وامروز فرزندان آن سرفرازان درجبهه علم ودانش احمق های یانکی رادیوانه کردنده اند.
خدایارویاورشان باد.
آخرین اخبار