مربی دورازه‌بان‌های تیم پدیده مشهد گفت: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت 5 درصد مالیاتی که به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود ممنوع الخروج شدم.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دلیل مراجعه‌اش به باشگاه پرسپولیس گفت: برای حل مشکلی که به جهت عدم پرداخت 5 درصد مالیات که باید باشگاه پرسپولیس به اداره مالیات پرداخت می‌کرد به باشگاه مراجعه کردم که با مدیریت باشگاه جلسه‌ای برگزار شد و علیرضا رحیمی مدیریت باشگاه قول برطرف شدن مشکل را داد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم پدیده مشهد افزود: به خاطر مالیاتی که به گردن باشگاه پرسپولیس مربوط به سال 91 و 92 می‌شد و باشگاه این مبلغ را به اداره مالیات پرداخت نکرده متأسفانه ممنوع‌الخروج شدم.

وی در ادامه گفت: از طرفی جمعه عازم مسابقات جام جهانی پیشکسوتان هستم و طی صحبتی که با علیرضا رحیمی مدیریت باشگاه پرسپولیس داشتم، وی قول حل این مشکل را داد.

عزیزیان رقم مبلغ مالیاتی که باشگاه پرسپولیس باید به اداره مالیات پرداخت کند را بین 5 تا 6 میلیون تومان اعلام کرد.

مربی اسبق دروازه‌بان‌های تیم  پرسپولیس در مورد مطالبات گذشته‌اش از باشگاه پرسپولیس این‌گونه اظهار داشت: مطالبات از باشگاه 15 میلیون تومان مانده که مدیریت باشگاه اعلام کرد که در حال حاضر در این رابطه قولی نمی‌دهم.

عزیزیان در پایان راجع به وضعیت مربی‌گری خود این‌گونه بیان کرد: با باشگاه پدید مشهد برای مدت یکسال قرارداد همکاری منعقد کرده‌ام.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، مدیریت ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار