با پایان مسابقات جام جهانی حال باید منتظر انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی فدراسیون کشتی باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اتفاقاتی که پیش از مسابقات جام جهانی رخ داد ناصر نوربخش به عنوان مربی ارشد تیم ملی تا پایان مسابقات جام جهانی انتخاب شد و حال که این رقابت‌ها به پایان رسیده علاقه مندان به ورزش اول کشور منتظر هستند تا سرمربی تیم ملی معرفی شود. این که چه کسی یا کسانی برای انتخاب این پست حساس تصمیم می‌گیرند سوالی است که هنوز پاسخ روشنی برای آن پیدا نشده چرا که صحبت‌های ضد و نقیضی طی 2 روز گذشته از سوی مسئولان فدراسیون کشتی مطرح شده است.

حسن بابک، مدیر فنی تیم‌های ملی پس پایان مسابقات جام جهانی و به واسطه قهرمانی فرنگی‌کاران با قاطعیت اعلام کرد با همین کادر فنی ادامه خواهیم داد. از طرفی رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی در اظهار نظری انتخاب سرمربی را بر عهده شورای فنی گذاشت. بهرام مشتاقی یکی از اعضای شورای فنی نیز طی گفتگویی با جمعی از خبرنگاران عنوان کرد: من و حسین ملاقاسمی و رحیم علی آبادی از انتخاب سرمربی تیم ملی اطلاعی نداریم و در صورت ادامه کار کادر فنی بدون مشورت با سایر اعضاء به هیچ عنوان فرد معرفی شده را قبول نخواهیم داشت.

در هر صورت از آنجایی که انتخاب ناصر نوربخش به عنوان مربی ارشد صرفاً تا پایان مسابقات جام جهانی بوده باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه کسی یا کسانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را برای مسابقات مهم پیش رو انتخاب خواهند کرد؟!...

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار