کارشناس فوتبال گفت: اعضای هیأت مدیره جدید استقلال کار سختی پیش رو دارند.

کامران منزوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص عملکرد اعضای جدید هیأت مدیره نمی‌توانیم پیش داوری کنیم، زیرا شرایط سختی را پیش رو دارند و باید تمام تلاش خود را کنند تا بتوانند مشکلات باشگاه را حل نمایند.

وی در مورد کاندید شدن افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: افشارزاده از پیشکسوتان ورزش است و از تجربه زیادی برخوردار است، اما هدایت و باشگاه داری با سایر امور ورزش فرق دارد و  کار سختی است و امیدواریم بتوانند کار را پیش ببرد.

منزوری در مورد شناخت خود در مورد افراد جدید هیأت مدیره گفت: برخی از افراد جدید از جمله پورحیدری، معینی و صادق‌پور را می‌شناسم و در خصوص افراد جدید که از سمت شهرداری انتخاب شده‌اند شناختی ندارم.

وی نظرش را در خصوص اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس که از مسئولان شهرداری انتخاب شده‌اند این چنین بیان کرد: من شناختی در مورد این اشخاص ندارم، حتما مسئولان و تصمیم گیرندگان بهتر و بیشتر از من اطلاعات دارند که این افراد را انتخاب کرده‌اند و این اتفاقات است که در حال رخ دادن می‌باشد.

کامران منزوی در خصوص ادامه همکاری قلعه‌نویی با استقلال تصریح کرد: قلعه‌نویی اعلام کرده است که هم‌چنان در استقلال باقی می‌ماند و به فعالیتش ادامه می‌دهد و طبق گفته‌های خودش در استقلال می‌ماند  که این چنین اظهار داشته است. منزوی در خصوص این‌که رقم اسپانسر استقلال نسبت به پرسپولیس کمتر است بیان کرد: با توجه به این‌که پرسپولیس در رده دوم قرار  گرفت و به آسیا راه پیدا کرد: مسلما با وضع موجود به پول بیشتری نیاز دارد تا بتواند پاسخگوی نیازهای تیم باشد و بتواند هزینه‌های را تأمین نماید، در حالی‌که تیم استقلال این هزینه‌ها را ندارد و باید حقایق را بپذیریم.

وی در پایان در خصوص شرایط جدید خاطرنشان کرد: من نظر خودم را قبلا در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه‌ها اعلام کرده‌ بودم، برای هر خصوصی‌سازی به 50 راه درآمد نیاز است تا بتواند بدون مشکل باشگاه‌ها را هدایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار