رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي گفت : در اثر وقوع درگيري ناشي از مصرف مشروبات الکلي جوانی 25 ساله به قتل رسيد.

سرهنگ "صابر عباس زاده” در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برابراعلام مرفوك شهرستان مبني بر اينكه در اثر وقوع نزاع و درگيري يك نفر مصدوم به بيمارستان امام خميني (ره) انتقال داده شده است عوامل انتظامي به محل مراجعه و مشاهده مي نمايند شخصي به هويت فوق به علت ضربات چاقو مصدوم و تحت درمان مي باشد كه در اثر شدت جراحات اقدامات پزشكي مثمر ثمر واقع نبوده و مصدوم در اتاق عمل فوت مي نمايد.
 
وي ادامه داد: ماموران كلانتري 12 اين فرماندهي سه نفر را به مشخصات (ف - ي) ، (ج - ش) و (ر- ف) كه مظنون به قتل بوده اند به كلانتري انتقال دادند و عوامل پليس آگاهي به محل حادثه مراجعه و طی تحقيقات محلي دریافتند نامبردگان در حال استعمال مشروبات الکلي باهم درگير شدند كه (ف - ي) با چاقو (الف - ف) را مجروح نموده و از محل متواري شده اند.
 
اين مقام انتظامي افزود: بر اساس اظهارات شاهدان و در پي بازجويي فني كارآگاهان متهم (ف - ي) كه در بازجوييهاي عومل كلانتري منكر موضوع بود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل مقتول اقرار کرد. همچنین جسد توسط بازپرس ويژه قتل و پزشكي قانوني و اكيب تشخيص هويت فرستاده شد.
 
سرهنگ عباس زاده گفت: برابر اظهارات قاتل علت درگيري استعمال مشروبات الکلي توسط مقتول و دوستش "ج- ش "كه يكي از اراذل اوباش مي باشد بوده است كه نامبردگان خودرو سواري دوست قاتل را گرفته بودند و از پس دادن آن خودداري مي نمودند كه قاتل به حمايت از دوستش با نامبردگان درگير شده است.

گفتنی است، در اين خصوص پرونده تشكيل و به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانوني صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۶:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
توروخدا این الکلیا رو جم کنید از تو جامعه
آخرین اخبار