رقابت در میان ارتش تبلت های اندرویدی و یکه قهرمان اپل، آیپد همچنان ادامه دارد و شاید محصولات اندرویدی در حال گرفتن سهم بیشتری از بازار باشند، اما همچنان میزان رضایت مشتریان از آیپد اپل بیشتر است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  دلیل اصلی رضایت مشتریان از آیپد به نسبت تبلت های اندرویدی موجود در بازار کیفیت خوب این تبلت در مقابله با طیف وسیعی از محصولات اندرویدی عرضه شده به بازار است.



بر اساس گزارش J.D Power آیپدهای اپل با کسب امتیاز 830 در صدر قرار گرفته اند و پس از آن محصولات سامسونگ، ایسوس، آمازون و ایسر جای دارند، همچنین J.D.Power به موضوع رابطه قیمت و میزان رضایت کاربر نیز پرداخته است، که طبیعتا هرچه قدر محصولات از قیمت  پایین تری برخوردارند از میزان رضایت کمتری نیز برخوردارند.

بر اساس همین بررسی ها فاکتور "قیمت” اصلی ترین عامل در خرید یک تبلت به شمار می رود، به طوری که 25 درصد از کاربران در انتخاب یک تبلت به این گزینه توجه می کنند، در هر حال با توجه به سابقه ی بلند مدت اپل در میزان رضایت مشتری از محصولاتش و همچین کسب عنوان بالاترین سطح رضایت مشتری از آیفون به مدت 8 سال پیاپی، نمی توان انتظار دیگری از محصولات تولید شده توسط این کمپانی داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار