شبکه نسیم با حضور "عزت اله ضرغامی" رئیس رسانه ملی در کردستان به طور رسمی افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،  در هفته گذشته با رویداد‌های مختلفی همراه بود.
 
بنابر این گزارش؛ مهم ترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون افتتاح رسمی شبکه نسیم در کردستان بود.
 
شبکه نسیم با حضور مهندس "ضرغامی‌" رئیس سازمان صدا و سیمای و جمعی از مدیران، هنرمندان و مردم  کردستان در شهرستان مریوان کنار دریاچه زریبار به طور رسمی افتتاح شد.
 
 
*** مراسم افتتاح این شبکه به طور همزمان از  شبکه خبر و شبکه یک پخش شد  

برنامه های این شبکه از 26 شهریور 1392 به طور آزمایشی پخش شد و در بهمن ماه همان سال پخش آن از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت.
 
"محمد گودرزی" وزیر ورزش  و جوانان در نامه‌ای به رییس رسانه ملی از دست اندرکاران تولید مجموعه پایتخت سه به دلیل پرداختن به امر ورزش و به ویژه ورزش ملی کشتی و تاکید بر نهاد خانواده و مقوله ازدواج قدر دانی کرد.
 
 امسال پنجمین سال در گذشت "پیمان ابدی" بدلکار سینما بود وی در 16 اردیبهشت سال1388 در حین ایفای نقش بدلکاری در فیلم در چشم‌های نامحسوس بر اثر حادثه جان خود را از دست داد مرحوم ابدی به خاطر فعالیت در مجموعه هشدار برای کبری11 به شهرت رسید.
 
در دیگر رویداد این هفته، روابط عمومی سازمان صدا و سیما در گذشت محمد رضا لطفی، نوازنده پیشکسوت موسیقی کشور را به جامعه هنری کشور و خانواده وی تسلیت گفت.
 
 طی حکمی از سوی "مجید زین العابدین" مدیر شبکه سه، جلل عرفانمنش‌ به عنوان قائم مقام مدیر شبکه، رامین شهسایی به عنوان مدیر گروه دانش و اقتصاد، محمود رضا منتظری با حفظ سمت مدیریت روابط عمومی به عنوان سرپرست مدیریت رسانه‌ها نوین  و ملک محمد مصر علی نیز به عنوان مدیر گروه و تفریحات این شبکه منصوب شدند.
 
 در هفته‌ی گذشته "محمد حسین صوفی" معاون صدا  در برنامه صبح بخیر ایران حضور داشت و در مورد جزییات سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو توضیحاتی را ارائه دادند.
 
 برنامه نمای بازار در نوبت صبح و عصر بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به طور مستقیم پوشش خبری داد.
 
گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت در برنامه فراسو به مناسبت روز جهانی ماما ویژه برنامه هایی را پخش کرد.
 
 برنامه "سمت خدا" در اولین دوره جشنواره جنات به عنوان برنامه برگزیده دیداری و شنیداری مورد تقدیر قرار گرفت این جشنواره از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
 
مراسم نکوداشت خسرو حکیم رابط پیشکسوت نمایشنامه نویسی با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران رادیو در خانه هنرمندان برگزار شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار