شواهد نشان می‌دهد که متأسفانه آرنج دست به ویژه پوست آن، قسمتی فراموش شده در بدن است، به همین دلیل بسیاری از افراد در معرض عوارض گوناگون و بعضا شدید در این قسمت از بدن خود هستند.

سپهر کامیاب متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: هر قسمتی از بدن اهمیت و حساسیت خاص خود را دارد و در واقع باید به همه نقاط بدن به میزان کافی توجه و دقت کرد. 

وی با اشاره به اینکه آرنج دست از جمله قسمت‌هایی است که خیلی کم به آن توجه می‌شود، افزود: شواهد موجود نشان می‌دهند که متأسفانه آرنج دست به ویژه پوست آن، قسمتی فراموش شده در بدن است، به همین دلیل بسیاری از افراد در معرض عوارض گوناگون و بعضاً شدید در این قسمت از بدن خود هستند. 

کامیاب یادآور شد: معمولا پوست آرنج دست ضخیم، خشن و تیره است و در واقع هم که فرد متوجه آن می‌شود، ممکن است برطرف کردن مشکل به وجود آمده در آرنج بسیار مشکل باشد و فرد از آن ناامید شود. 

وی با بیان اینکه هر روز باید وضعیت ظاهری آرنج دست را مشاهده کرد، یاد آور شد: اگر پوست آرنج دچار مشکل شده و وضعیت ظاهری آن تغییر کرده، باید درمان را با نظر پزشک بلافاصله آغاز کرد. 

کامیاب گفت: بهتر است کرم‌های مرطوب کننده که بر روی پوست صورت و دست و برخی دیگر از قسمت‌های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر روی پوست آرنج دست نیز مورد استفاده قرار گیرند تا احتمال بروز مشکل در این ناحیه از بدن کاهش یابد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آرنج ، پوست ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار