دیده‌بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن 30 تن از نظامیان سوری دراثر انفجاری در ادلب خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "خبرگزاری رویترز، دیده بان حقوق بشر وهمچنین فعالان سوری، امروز از کشته شدن 30 تن از نظامیان دولت سوریه براثر انفجار بمبی که مخالفان سوری آن را در یک تونل، درپایین منطقه ایست بازرسی در استان ادلب در شمال غرب سوریه منفجر ساختند، خبر داد.

 برطبق ویدیو و تصاویری که مخالفان سوری در اینترنت آن را منتشر کرده‌اند، تصاویر حملاتی را که مخالفان سوری به سوی نیروهای دولتی سوری انجام می‌دادند نمایش داده شده است.
دیده بان حقوق بشر سوریه گفته است: انفجار در خارج از "معره نعمان" در استان ادلب که در شمال غرب سوریه واقع است به وقوع پیوست وحداقل دو افسر نیز در میان کشته شدگان هستند.

وی همچنین گفته است: 70 تن از مخالفان  سوری نیز روز گذشته در درگیری‌های میان داعش و جبهه النصره و هم‌پیمانان آنها در شرق سوریه و در نزدیکی مرزهای سوریه با عراق کشته شده‌اند.

شایان ذکر است که درهفته‌های گذشته بیشتر درگیری‌ها ، میان گروه‌های مخالف حول تسلط بر روستاهایی بوده است که در نزدیکی دیرالزور قرار دارد و گروه‌های مخالف سوری برای دستیابی به چاه های نفتی و مناطق استراتژیک با یکدیگر در حال نبرد هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا متاسفم
کاش از این خبرها دیگه نشنویم
خدایا روز رهایی سوریه از دست تروریست ها را نزدیک بگردان
کاش من مرد بودم و یکی از مدافعان حرم خانم زینب میشدم
آخرین اخبار