درآخرین روز تور دوچرخه سواری فیلیپین تیم شهرداری تبریز توانست مقام اول را کسب کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در پایان چهار مرحله و در رده بندی انفرادی این رقابت‌ها علی‌رضا اصغرزاده در رده سوم، حسین علیزاده ششم، خلیل خورشید هفدهم و حام پاسبان نیز در رده نهم قرار گرفتند.
 
در رده‌بندی کوهستان این پیکارها علیرضا اصغرزاده در رده سوم قرار گرفت و خلیل خورشید، حامد پاسبان وحسین علیزاده به ترتیب در رتبه‌های ششم، هفتم ونهم قرار گرفتند.
 
مرحله چهارم و پایان تور دوچرخه سواری فیلپین هفته گذشته به مسافت 133 کیلومتر و از بایومیونگ تا باگبوسیتی برگزار شد.
 
در پایان این مرحله آریا فولساوات دوچرخه‌سوار لائوسی تیم سی سی ان برونه‌ای با چهار ساعت و 32 دقیقه و 42 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد.
 
بعد از وی مارک جالکسر گالدو از تیم رود بایک فیلپین و علیرضا اصغرزاده از تیم شهرداری تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در این دور خلیل خورشید پنجم و حامد پاسبان و حسین علی‌زاده به ترتیب در رتبه‌های هفتم و نهم قرار گرفتند.

به این ترتیب تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در دومین حضور بین‌المللی خود در حالی با ثبت 51 ساعت و 49 دقیقه و 53 ثانیه عنوان قهرمانی را به دست آورد که تیم کنینتال سی سی ان از پرونده‌ای با اختلاف پنج دقیقه و چهار ثانیه در رتبه دوم ورود با یک فیلیپین در جایگاه سوم قرار گرفت.

پنجمین دوره تور فیلیپین درکلاس 202 تقویم آسیایی اتحاد به جهانی دوچرخه سواری با شرکت 15 تیم در حالی به پایان رسید که سطح کیفی این رقابت‌ها بسیار بالاتر از اردوار گذشته ارزیابی شده است.

در این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری تبریز " ایران " آسیان وتوکیو " ژاپن" سن سی ان ار از برونه ای، کی اس یو "کره جنوبی، اس بی سی" سنگاپور" پگاسوسی " اندونزی" تیم ملی امارات تیم ترک آستانا " قزاقستان، تیم ترنگارو " مالزی، سانالیست جانیت از استرالیا، تیم آتیلا" مغولستان"، پلی گان سویت نایس" ایرلند" درکنار دو تیم از کشور میزبان تیم‌های رود با یک و تیم نیروی دریایی فیلیپین حضور داشتند.

فردریک جان از هنگ کنگ که به عنوان کمیسر منصوب اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ناظر این مسابقه بود در ماه ژوئن نظارت برتور دوچرخه سواری ایران " آذربایجان" را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار