معاون هماهنگی ورزش‌ استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: باید با پشتیبانی پیشکسوتان و معتمدین مجمع خیران ورزشی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شود.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ایرج رحمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که در زمینه مباحث فرهنگی و اخلاقی الگو باشند.

وی افزود: تلاش همه ما باید این باشد که از همه ظرفیت‌هایی که خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده‌اند به خوبی استفاده کنیم.

رحمانی بیان داشت: بنابر مصوبه هیئت دولت، هیئت‌های ورزشی می‌توانند در صورت نداشتن نیرو از نیروهای ورزش و جوانان استفاده کنند.

وی اذعان داشت: همه مردم در زمینه‌های مختلف باید نظر و ایده‌ خود را ارائه بدهند چرا که اگر قرار بود دولت همه کارها را انجام دهد دیگر نیازی به تشکیل هیئت‌ها نبود.

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی باید فعالانه‌تر عمل کنند و بخصوص در استان‎‌‌هایی که استعدادهای نابی در زمینه ورزشی دارند این هیئت‌ها باید با نگاه ویژه‌تری به استعدادهای ورزشی عمل کنند.

رحمانی بر ضرورت تشکیل مجمع خیرین ورزشی تاکید کرد و گفت: پیشکسوتان و معتمدین باید کمک کنند تا این مجمع راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: این مجمع در استان‌های اصفهان و زنجان راه‌اندازی شده و نتایج خوبی را به دنبال داشته و بر همین اساس این مجمع باید در استان‌های دیگر نیز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، ورزشی ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.