معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در سطح منطقه خبر داد.

محمد کریملو،  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه را هفته سلامت نامگذاری شده است که در این هفته بازدید از بیماران بستری از بیمارستان‌های سطح منطقه با همکاری اداره سلامت در روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه از ساعت 10تا12 صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: دیگر برنامه‌های اداره سلامت برپایی دهکده سلامت در محل بوستان اوستا از ساعت 11تا19 در مدت هفته سلامت با حضور ادارات سلامت منطقه و نواحی، کانون‌های اجتماعی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و همراه با ارائه خدمات متنوع به شهروندان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه هفته سلامت و تقدیر از فعالان حوزه سلامت در 10اردیبهشت ماه در ساعت 10تا12 در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

کریملو خاطرنشان کرد: امروز دوشنبه اول اردیبهشت ماه مراسم و نواختن زنگ سلامت با حضور شهردار ناحیه 3 مهندس خرد، محمد کریملو معاون اجتماعی فرهنگی منطقه، جلال جلیلوند مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3، مدیر اداره سلامت منطقه، کارشناسان منطقه و ناحیه در مدرسه پسرانه ابتدایی صدر واقع در محله جمهوری برگزار شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار