اتمام 6 پروژه عمرانی و درمانی بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان شهید حجازی با حمایت خیرین عرصه سلامت استان فارس، امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گرامی داشته شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در این آئین که امروز و به مناسبت آغاز هفته سلامت در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان شهید حجازی برگزار شد، دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع خیرین حامی سلامت، تصریح کرد: حضور شما نیکوکاران به عنوان پشتوانه محکم خدمات سلامت، همواره موجب انگیزه و رغبت برای خدمت رسانی بیشتر بوده است.

وی به گسترش روزافزون بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س) و کودکان شهید حجازی با حمایت خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: امیدواریم این بیمارستان، به پایگاهی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلب و عروق تبدیل شود.

دکتر ایمانیه با تاکید بر لزوم توجه و سرمایه گذاری بیشتر در امور پیشگیرانه، افزود: شعار امسال هفته سلامت نیز در همین راستا، " یک عمر سلامت با خودمراقبتی" نامگذاری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز داشت: با سنجش مرتب میزان قندخون، فشار و چربی خون، توجه ویژه به پیاده روی به میزان 30دقیقه در روز، توجه به تناسب قد و وزن، پرهیز از مصرف دخانیات و غذاهای ناسالم و حاوی چربی ها، می توان شعار یک عمر سلامت با خودمراقبتی را در زندگی خود تحقق بخشید.

نخستین پروژه افتتاح شده صبح امروز در بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س) و کودکان شهید حجازی، بخش اتفاقات و اسكرين قلب این بیمارستان بود که هزينه اين پروژه توسط یکی از نيكوكاران سلامت به نام اياز عباسي طسوجي تامین شده است.

این بخش شامل واحد پذيرش، اتاق هاي اسكرين، نوار قلب، CPCR، ترياژ، آزمايشگاه، راديولوژي،  اكوكارديوگرافي و سایر واحدهای مربوط است.

دیگر پروژه خیرساز بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س) و کودکان شهید حجازی که صبح امروز افتتاح شد، بخش post ccu، با 27 تخت و برخورداری از امکانات پیشرفته بود که دکتر جواد کجوری، از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هزینه آن را بر عهده گرفته است.

تجميع خوابگاه هاي کارکنان نیز پروژه بعدی افتتاح شده امروز بود که با برخورداري از فضاي كافي و امكانات رفاهي موردنياز کارکنان احداث شده و هزينه ساخت آن توسط جمعي از خيرين و هيئت امنای خيريه بيمارستان تامين شده است.

احداث ساختمان الحاقي اداري به متراژ 190 مترمربع و افزايش تعداد و فضاي واحدهاي اداري بيمارستان اعم از حسابداري و ترخيص، تسطيح و محوطه سازي ورودي ساختمان اداري و بخش اتفاقات به متراژ 500 مترمربع و هم چنین رونمايي از كتيبه سنگي فاخر دعاي فرج حضرت امام زمان (عج ) كه توسط هنرمندان شيرازي برای نصب در بيمارستان خيريه قلب الزهراء (س) خطاطي و حكاكي شده، با مساعدت جمعي از خيرين سلامت، دیگر پروژه های افتتاح شده امروز بودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.