برووت ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان که در کشورش حضور دارد آخر این هفته به کشورمان باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برووت ماچک، اهل اسلوونی بعد از انتخاب برای سکانداری تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان راهی کشورش شد و آخر این هفته به ایران باز می‌گردد تا بعد از پایان مسابقات لیگ برتر که اواسط اردیبهشت سال جاری خواهد بود تمرینات را آغاز کند.

در ادامه این گزارش آمده است، ملی‌پوشان کشورمان خود را باید برای رقابت‌های اینچئون کره که شهریور در این کشور برگزار خواهد شد آماده کنند.

براساس این گزارش تیم ملی هندبال ایران سال 2015 در مسابقات جهانی قطر نیز حضور خواهد داشت باید به این مطلب اضافه کنیم دلیر مردان میهمن مان سال گذشته در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در بحرین انجام شد با رهبری رافائل کاسترلو که هم‌اکنون سرمربی تیم ثامن‌الحجج سبزوار است سومی قاره کهن را کسب کرد و برای نخستین بار به مسابقات جهانی راه یافت.

شایان ذکر است، فدراسیون جهانی هندبال داود توکلی رییس کمیته داوران آسیا را به عنوان ناظر ارشد رقابت‌های آسیایی این چئون کره جنوبی که سال جاری در این کشور صورت می‌گیرد انتخاب کرده است.

این گزارش در پایان می‌گوید، وی در سال 2002 پوسان 2006 دوحه و 2010 گوانگژو نیز ناظر ارشد بوده است و با این انتخاب افتخاری دیگر برای ایران به دست آمده است البته در هفدهمین دوره‌اند.

مسابقات مجید کلاهدوزان و علیرضا موسویان از کوبل‌های خوب داوری کشورمان در این رقابت‌ها سوت خواهند زد که باز هم افتخاری دیگر نصیب کشورمان در این رقابت‌ها سوت خواهند زد که باز هم افتخاری دیگر نصیب کشورمان شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تمرینات ، ملی پوشان ، چئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار