رییس سندیکای جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنوز افزایش "قیمت بنزین" به جایگاه‌دارن گزارش نشده است

رئیسی فرد گفت: تمهیدات مورد نظر در راستای افزایش قیمت از یک هفته شروع شده و محیط و نرم افزار سوخت رسانی جایگاهها به منظور افزایش قیمت سوخت بروزرسانی شد و از اول اردیبهشت آماده بهره‌برداری است.

ناصر رئیسی فرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص تعیین نرخ بنزین گفت: تاکنون قیمت مشخصی از سوی مسولان اعلام نشده به محض اعلام  قیمت از سوی دولت این موضوع اجرایی خواهد شد.

وی  اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در همین هفته و احتمال افزایش قیمت سوخت بزودی گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت بنزین به جایگاه‌داران ارسال نشده است و شرایط جایگاه‌ها معمولی است.
 
وی با اشاره به گفته رییس جمهور مبنی بر افزایش قیمت بنزین در هفته جاری گفت: در صورت تمایل دولت به افزایش قیمت بنزین بهتر است که جایگاه‌داران از یکی دو روز قبل از آن مطلع شوند تا آمادگی مورد نیاز را بدست آورند.
 
رئیسی فرد تاکید کرد: تمهیدات مورد نظر در راستای افزایش قیمت از یک هفته شروع شده و محیط و و نرم افزارها به روز شده است  بطوری که نرم افزار سوخت رسانی جایگاه‌ها به منظور افزایش قیمت سوخت بروزرسانی شد و از اول اردیبهشت آماده بهره‌برداری است.

رییس سندیکای جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور، خاطرنشان کرد: به محض دریافت اطلاعات از سوی مسولان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: متاسفانه تلمبه‌هایی که در جایگاه‌ها وجود دارد توان خواندن قیمت پنج رقمی را ندارد باید این تلمبه ها عوض شود .
 
رئیسی فرد با اشاره به اینکه قیمت بنزین تک نرخی نیز اعلام نشده است گفت: در صورت تک نرخی شدن قیمت بنزین بسیاری از مشکلات و فساد در جامعه ریشه کن می شود و قیمت بنزین به صورت عادلانه در بین مردم توزیع می شود .

وی خاطر نشان کرد: مردم نگران افزایش قیمت بنزین نباشند چرا که این افزایش قیمت تنها دو درصد رد سبد خانوار تاثیر گذار است.  
 
سادات میر سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران  گفت: هنوز قیمتی در خصوص افزایش قیمت بنزین از سوی مسولان گزارش نشده است. به محض دریافت آمار و گزارشات جدید به مردم اطلاع رسانی خواهد.

وی از اصحاب رسانه خواست با اعلام اعداد ارقام تایید نشده از سوی مسولان جدا پرهیز نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار