استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در مسیر تحول خود نیازمند حضور سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگ و صنایع مادر است تا بخش صنعت در این استان توسعه یافته و تقویت پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش دیروز در سومین جلسه هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اظهار داشت:‌ در این مسیر توسعه همه باید مشارکت کنند که مشارکت مردم انصراف از دریافت یارانه نقدی است تا فضایی فراهم آید تا چرخ‌های اقتصادی این استان بیش از گذشته تقویت یافته و توسعه پیدا کند.

وی به روند اجرای قانون اصلاح حامل‌های انرژی در سه چهار سال اخیر اشاره کرد و افزود: این قانون ناقص و بسیار پراکنده اجرا شده در حالی که اگر در این سه سال قانون مصوب مجلس درست اجرا می‌شد، امروز کشورمان با برخی از نارسایی‌ها و مشکلات دست و پنجه نمی‌زد.

استاندار اردبیل روند ثبت‌نام و اجرای طرح هدفمندی یارانه در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در 10 روز گذشته ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی از سوی خانوارهای نیازمند و متقاضی بدون مشکل خاصی صورت گرفته است.

خدابخش در ادامه تصریح کرد: افرادی که به هر نحوی نتوانسته‌اند در روزهای اختصاصی ثبت‌نام کنند، می‌توانند در روزهای 30 و 31 فروردین با مراجعه به سامانه رفاهی در مراکز پستی و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: همراهی و همیاری مردم در تمام امورات کشور از جمله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که مردم خود را از نظام و دولت جدا نمی‌دانند.

رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل افزود: هدف اصلی دولت از اجرای گام دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها رفع مشکلات ناشی از اجرای نادرست مرحله اول، بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع نواقص و تنگناهای موجود در حوزه سلامت، محیط زیست، تولید و اشتغال کشور است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، صنایع ، مادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.