زنجان/

ثبت نام ۳۰۵۵ خانوار زنجانی برای دریافت یارانه توسط بهزیستی

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های بهزیستی زنجان از ثبت نام ۳ هزار و ۵۵ خانوار زنجانی خبر داد و گفت: این میزان ثبت‌نام‌ خانوار‌ها در طول ۸ روز گذشته برای دریافت یارانه نقدی در پایگاه‌های بهزیستی زنجان انجام شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، معصومه کاظمی با اشاره به اینکه ثبت نام از روز بیستم فروردین ماه آغاز شده است، اظهار کرد: این میزان ثبت نام از روز 20 فروردین تا 27 فروردین ماه انجام شده است.

وی با بیان اینکه 35 پایگاه فعال از سوی بهزیستی برای ثبت نام مدد جویان و سایر مردم در استان زنجان وجود دارد، افزود: یک پایگاه سیار نیز برای روستاهای ایجرود در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های بهزیستی استان زنجان با اشاره به پایگاه‌های موجود در استان زنجان گفت: 14 پایگاه در زنجان، چهار پایگاه در طارم، یک پایگاه در خرمدره، یک پایگاه در ماهنشان، پنج پایگاه در ابهر، هشت پایگاه در خدابنده و یک پایگاه سیار و ثابت در ایجرود وجود دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی زنجان با استفاده از اینترانت ثبت‌نام مراجعه کنندگان را انجام می‌دهند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اینترانت به سایت هدفمند‌سازی یارانه‌ها لینک است بنابراین مشکلی برای ثبت نام وجود ندارد.

کاظمی با اشاره به فواید استفاده از اینترانت افزود: کسانی‌ که در روز موعد موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند فردای آن روز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به یکی از پایگاه‌های بهزیستی و یا سایر پایگاه‌های دولتی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: 14پایگاه در شهرستان زنجان و در محل مجتمع شهید فلاح، اورژانس اجتماعی مراکز غیردولتی آسمان، باور، جامعه معلولان، انجمن نابینایان، تلاش، امید، آفرینش، مهرگان، فردای روشن، باران، بهرنگ و آوای آرام آب آماده ثبت نام مددجویان هستند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: 160 کاربر بهزیستی برای ثبت نام مددجویان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: زنجان ، بهزیستی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.